Soliga sol!

sista dagen på praktiken idag. väldigt skönt faktiskt, mest skönt är det att slippa köra i 25-30 min för att komma dit och hem.
Idag ska jag äntligen på spinning igen, det var längesen sist. har inte riktigt haft tid för det på 1-2 veckor. men idag ska jag köra så der ryker. Men först så ska jag ut i solen med älsklingarna min och rensa hjärnan lite.

Idag så har jag fått svar från instruktören på kursen, hon trodde inte det skulle vara nått problem för Alice att prova agility men jag fick gärna ta med Wilma om jag ville det. Jag var alltid välkommen med vilken hund jag ville skrev hon :) Så det var ju kanon bra, kan wilma få ha lite roligt imon istället. Alice hade ändå inte kunnat köra det fullt ut, hon blir faktiskt lite trött när hon hållt igång ett tag nu för tiden....... (?) På fredag går hon in på vecka 5, glöm aldrig det ;)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Å då äntligen ÄNTLIGEN får jag veta om sötisen är med små sötisar! Åååå jag hoppas hoppas hoppas :) Håller platsen i bilen till dig! Kram kram

2009-04-15 @ 21:25:44
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0