Torsdag!

I morse så gick jag upp halv 8 för att gå en underbar promenad med hundarna i solen, Alice har blivit mycket mycket bättre i magen nu. Började ge henne morotspellets i måndags kväll och nu var hon så fin i magen. Här har hon gått och vart dålig i magen från och till i säkert ett halv år, också blir det bättre på några dagar med pelletsen! Tusen tack Ann-catrin för "mirakel morötterna" :)

Innan jag ska till skolan halv 1 så tänkte jag gå in på intersport och köpa träningsskor för presentkortet jag fick när jag fyllde. känner att min gamla dåliga gympa skor som jag hade när jag typ gick i nian inte är så bra längre, de har liksom gått sönder under så jag trampar när i marken på nått sätt. Också är de riktiga budget skor så det gör ont under fötterna när jag spinner. Ska köpa ett par goa så jag inte behöver känna det när jag spinner :)

Det slog mig igår...att om Alice är dräktig så flyttar hon ifrån oss om 2 veckor :( Jag hoppas ju såklart för allt i världen att hon ska få valpar, men det kommer bli tomt i 10 veckor utan nån som ständigt är runt ens fötter och vill bli klappad eller vill att det ska hända nått roligt. En sån som Alice som alltid är glad, sprallig och får mig att le bara genom att hon är i samma rum. Jag kommer ju verkligen få känna på hur mycket jag uppskattar att hon finns här!

Nä nu ska jag göra iordning lite här och sen göra iordning mig själv för skola :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0