Tuesday - To day.

Alice smaskade precis i sig 5 dl mat :D det gör hennes matte väldigt glad. Ingen människa kan väl förstå varför hon äter ibland och ibland inte, hon kanske känner att hon behöver banta(?), men äter hon så vet jag iallafall att hon mår bra :)

Nu sitter jag och äter gröt efter morgonpromenaden. Tänkte när klockan ringde 06.33 att jag skiiiter i promenaden idag, men sen ångra jag mig och gick ut med hundarna i 30 min. Så nu har dom ätit och sover gott igen, kommer dom nog sova gott tills jag kommer hem vid 13 tiden :) jag ska ju till borås på föreläsningen, hatar att åka/köra den vägen, mest att köra kanske så det är skönt att jag inte ska köra :D

bye bye!!!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0