Promenaden idag!

Idag så har jag städat hela uterummet, puttsat fönster, dammsugat och torkat golv och dammat av och flyttat bort grejjer som inte ska vara där i sommar. Så nu väntar jag på att det ska bli varmare nätter bara så att våra träd kan få flytta ut från pappas växthus till vårt uterum :)

vi har precis kommit tillbaka från promenix, jag och hundarna. Vi stannade lite då och då och gjorde korta enkla träningsmoment, för skojs skull :)


Vi han inte mer än några meter innan Alice flög ner i en hög med grenar. Hon såg nog nått som kröp ner där.


Wilmas första övning; sitta vackert på en sten. Det var svårt men Wilma var duktig, hon fick koncentera sig.


Alice första övning; Sitta stilla med en godis på nosen. Det gjorde hon fin fint :)


Wilmas andra; sitta på några stora rör eller liknande. Det kunde hon lätt, hon kunde däremot inte ligga eller sitta vackert. Men att bara sitta gick så fint så :)


Alice andra; Apport. galant!


Tredje; Sitt kvar. Som ni ser så har dom inte full fokus på mig, så jag var lite nervös att wilma skulle få för sig att sticka, men det gjorde hon som tur var inte :)

  
Fjärde; leta godis

     
Sen har vi ju en som måste spana efter vilt överallt, och en som inte alltid har öronen med sig så hon måste springa ikapp efter att ha stannat och luktat.

  
När vi kom hem igen så lekte vi tills vi blev så törstiga och trötta så vi fick gå in och dricka vatten och vila oss.


Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

tackar=)

2009-04-05 @ 20:33:53
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: lina

underbara bilder!!

2009-04-05 @ 20:56:18
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0