Sennenträff!

Idag så har jag och Alice vart iväg i harplinge på Sennenträff. Det var väldans trevligt. Alice fick köra lite drag igen, hon tyckte det var lite läskigt fortfarande men det gick bra ändå. Sen så fikade vi och hade allmänt trevligt och det var underbart väder. Det kan ju inte bli bättre. Jag vet inte riktigt hur många hundar det var, men kanske 12-13, och alla kunde vara lösa och strosa runt när vi fikade i skogen :) fantastiskt.
En annan underbar sak idag var ju att Ulricas Hokus Pokus Pendel visade att Alice är dräktig. Jag vet inte hur mycket jag vågar lita på att den stämmer...men det känns ändå bättre att den visade att hon var dräktig än om den hade visat tvärtom :)


     
Hälsar försiktigt - Alice tog det rätt lugnt under hela dagen - Systrarna Tiggelisa, Alice & Azra.



Linslus.

  
Kollar lugnt in när andra drar, innan det är vår tur :)

Nu måste jag nog plugga lite.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0