Monday - One day

Vad underbart det är att komma upp i tid. kl 08 var jag ute och gick med hundarna. Sen när vi alla tre ätit lite frukost så fick alice sig en dusch, med schampoot som jag köpte hos vet. sist hon var torr i huden. Så att hon var det nu igen. När jag gjort det så var jag tvungen att städa hela badrummet och skrubba duschen så nu är det så fint så fint :)

Och nu har jag precis vart ute och lekt lite med hundarna, Alice leker helst inte så mycket utan hon är så nöjd med att bara ligga och tugga på sin leksak och lyssna på det underbara pipande ljud som den ger ifrån sig när hon biter, wilma är däremot på sitt bästa lek humör nu, hon är inne i rolig period :) Om Alice är dräktig så kan det vara därför hon inte tycker det är spännande och intressant att hoppa och busa omkring, och är hon inte dräktig så ska hon snart bli skendräktig och då är det också löjligt med lekar och sånt.

  

  

Imon ska jag åka till borås på föreläsning. Tänkte inte åkt först för vi måste ju göra projektarbetet men nu har dom flyttat fram det så att vi ska kunna åka på föreläsningen så det var ju bra :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0