What a night!!!

Idag så började jag dagen väldigt segt, men när jag väl fick vart så städade jag hela huset :) sen åkte jag och hundarna in till staden och gick en promenix med lotta och tellus, en väldigt fin och trevligt promenad. När vi gick förbi därsom min kära vän annalina bodde förut så smet Alice in på den förgården, hon trodde antagligen att nemo bodde där. Som tur var så hade ju ingen flyttat in där än :) Hon gick runt där och luktade en stund innan hon kände för att komma ut igen.

Sen var det hem och vila, tog en dusch och satte mig sen i uterummet med öppet fönster och solade, härligt :)
Sen in till stan. Det var väldigt trevligt hos lotta. Vi åt frallor, kex, ost, vindruvor, melon och tjötade bara skit. Mycket trevligt. Sen sjöng vi singstar och det roligt, så roligt att helt plötsligt var klockan halv 12 och vi tänkte att det kanske var dags att dra ner till stan. Men som vanligt så var stan inge roligt, utelivet i Varberg suger. Så vi satt där och kollade in folk innan vi fick skuss hem av lottas sambos bror, vi knödde in oss i bilen och det blev en väldigt trevlig tripp hem till torpa :)
 
Så nu är jag hemma, har släppt ut hundarna som behövde kissa när jag väckt dom och nu sover dom gott igen. Jag ska nog också sova nu. eller kanske äta lite nattamat. Jaha, nu ringde björns kusin som jag skulle dela taxi med....lite sent grabben!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0