Ännu ett lyckat...

träningspass med Alice. Det började inte så bra kan jag ju inte säg. jag sa fot - hon la sig ner, jag tittade förvånat på henne. "jasså, inte det mamma" också flög hon upp och satte sig bredvid mig igen. jag sa fot - hon la sig ner. jag tittade - hon flög upp. Tredje gången, fot - hon hajjar och hänger på. Och vi hade så roligt.
   Hon har varit så osäker på om jag ska säga, stanna, sitt eller ligg vid fot så hon saktar in efter några steg, men nu så går hon glatt vid min sida länge tills jag säger sitt, ligg, eller stanna..och då gör hon precis som jag säger och jag kan bara fortsätta gå :) Hon var en riktigt stjärna idag. Detta ska gå, detta kommer gå bra. Vi ska ta mig fan kvala in till hallandskampen och visa vad vi lärt oss!!!! och jag skriver vad vi lärt OSS, för jag lär mig maaaassor på detta jag också. Jag ska ju lära alice, och det är inte alltid lätt..så har jag lärt mig hur jag ska lära henne ;)

Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp tidigt imon. Alice måste ut väldigt tidigt på mornarna nu när hon löper, vet inte hur vanligt det är, men i måndags kissade hon inne när jag inte vaknade av hennes pipande och i morse pep hon kl 08, hon brukar ju kunna hålla sig till minst 10 utan problem. Så jag får lägga mig nu så jag inte är så trött så att jag hör min lilla pompom när det är dags att gå ut! Natti!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: jenny

duktig tjej hon e :) kul att det går så bra framåt :)

2009-08-19 @ 09:02:34
URL: http://mowlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0