börjar dra ihop sig!

jajamensan. nu börjar det närma sig att boka resa. vi har nästintill bestämt oss för Uganda med bergsgorillor och safari. Det ska bli otroligt spännande detta, men det jag just nu fasar för är alla vaccinationer som måste tas, jag har inte några alls så jag får nog ta melan 4-6 st. och jaga hatar sprutor, fobi för dom om ni så vill. gråter som en liten unge så fort sköterskan tar på sig handskarna. Men jag gör ju det för att jag ska resa så jag får tänka på det!

snart har jag städat klart mina tre veckor och det är sååå sköönt. har fått ont i ryggen nu de sista dagarna så städjobb är nog trots allt inget för mig. Sen klagar folk så in i norden också. De man städar hos klagar för att de ska slippa betala, så det spelar ingen roll hur jävla noga man än är. Vi städade på ett alkisställe förra veckan, dom som jobbade med alkisarna ringde och klagade på massa saker och anklagade oss för att ha snott med oss fönsterblommorna. vaa?? Det är så jävla förnedrande så det är inte sant. Varför i helvete skulle vi ta med blommorna hem? och där fanns ju inte ens några blommor när vi kom dit?? Sen klagade "lillchefen" på mig för hon har inte sett hur noga vi va. "jag vet att man kan va trött och så men ni måste va noga" vi var för i helvete noga!!!! nä...imon och på fredag sen aldrig mer...eller inte tills det krisar i plånboken igen iallafall :)

Nu ska jag ut och träna lite med alice..träna träna! några minuter flera gånger om dagen....!!!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: saga

haha jupps det är min fina hund :)

allt bra med dej? :D

2009-08-05 @ 21:39:14
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: J

jag e likadan med sprutor, fyyyy faaan!

2009-08-06 @ 22:25:54
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: Lotta

Städjobb är väl fruktansvärt roligt ;)

2009-08-07 @ 07:05:32
URL: http://nilss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0