Fortsättningen...

Efter x antal övertalningsförsök från min sida får jag nu till slut ge mig. Ibland blir jag så j-vla förbannad på att man måste ta hänsyn till den andra i ett förhållande ;)
 Jag vill para Alice nu när hon löper, och då ta hem en valp såklart, men det vill inte b. Och jag kan ju inte bara ta hit en valp utan att han är med på det eftersom att han också bor här!!!!!! Men jag vill gärna para henne nu, mest för att jag blir så oroligt att hon ska få livmoderinflamation vilket både hennes mormor och mamma har fått och då fått ta bort livmodern. TÄNK OM! Tänk om hon får livmoderinflamtation efter detta löpet (dom är känsligast för det efter löp) ååh då kan jag nog aldrig förlåta han för att han inte ville para henne nu! Men om hon inte får det så har min käre b lovat att om det blir så att vi får hem en valp till nästa sommar så behöver jag inte betala här hemma om jag ska vara matteledig. Och han slängde tom ur sig att vi kanske kunde skaffa en basset till samtidigt. Vilken dröm ändå :) för mig alltså, en hel sommar hemma med en berner valp och en basset valp och våra andra två yrväder! Ja vi får la se hur det blir. Alice kommer iallafall inte paras på löpet som har satt igång idag. Vi får vänta ett halvår till som vi bestämde för ett halvår sedan, för det var ju tydligen hugget i sten!!!  


Imorgon så ska jag städa på några ställen...känner inte alls för det men sen är det helg och snart börjar skolan...jösses vad jag längtar till att skolan ska börja. Kommer ihåg att jag var så trött på det så jag kunde dö innan sommarlovet började, men jag kommer inte ihåg hur det kändes..men det lär jag väl minnas igen till jul :) men nu är jag bara laddad till tusen! :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: J

okej bra=) hittade 5 böcker dom skulle ha iaf men smart som jag va så kollade jag litt listan till auo 3 och där fanns 2 av dessa 5 med så blir 3 att sälja hehe. allt bra? längtar med till skolan faktiskt ska bli skoj med mer kreativt nu=)

2009-08-13 @ 21:26:26
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: lina

ja visst e d jobbigt ibland att hela tiden behöva ta hänsyn till den andre...

2009-08-14 @ 21:01:23
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0