gårdagens jobb...

...var helt otroligt bra :) jag var ju hos den här killen som har berättat om. Och den sista timmen så gick vi iväg till lekplatsen. En sak i detta är att han inte pratar, vet inte om jag berättat det?! vi hade iallafall super roligt, han gungade först och jag puttade på högt högt och kittlade han och han skrattade och tyckte det var jäätte roligt så det var så härligt att se. Sen åkte vi rutchkana, först skulle han sitta i mitt knä också åkte vi tillsammans, sen skulle han sitta jämte också åkte vi, sen skulle han åka själv. och han tyckte det var så roligt och log och skrattade. Så närmade sig klockan dags för mig att åka hem. Så jag sa till killen "nu måste vi gå tillbaka hem till pappa för Emma ska åka hem, åka hem i sin bil" då gjorde han en grejj!!! Han har en liten grej han kommer och gör på ens fingrar när man säger eller gör nånting han inte tycker om. Och när jag sa detta så kom han och gjorde så på mina fingrar. Han ville alltså inte gå hem till pappa och han ville inte att jag skulle åka hem, vi hade ju så roligt :) Så det var en underbar känsla att han faktiskt tycker om att jag är där iallafall :) Tänkte först att jag kan stanna längre idag då, det gör ju inget. men sen så tänkte jag att det också kan va bra att avsluta nu när han har så roligt så kommer han kanske ihåg det till nästa gång. Vi får se.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0