Inte ett inlägg för äckelmagade!

Ikväll när vi lagade mat så var dörren öppen så wilma kunde gå ut och in, och Alice satt inne och tittade på när vi lagade mat. Hon hade då sin trosa på sig för att hon var inne och blöder fortfarande rätt så mycket, men det börjar avta! Hur som helst.. vi lagade mat och helt plötsligt så ser jag att Alice inte sitter bakom oss längre. "FAN"  tänker jag och springer ut i trädgården. Då håller Alice på att göra stora B och har redan gjort lilla A...i sin "trosa". Så i trosan samlade allt -pip- och jag knäppte loss den och lyfte upp den i ena hörnet och fick hämta papper och torka bort -pip- och slängde sen in den i tvättmaskinen! Så nu hänger den på tork och luktar gott tvättmedel :) haha, lite roligt så här i efterhand faktiskt!


Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar upp tidigt imon så jag inte kommer hem för sent för jag vill åka till pappa och basta imon kväll! jag vill jag vill jag vill! hoppas det snöar imon så ingen vill köpa glass!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ojsan hoppsan, inte lätt inte :)

2009-08-22 @ 19:41:30
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0