Lyckat!

jag och alice har precis avslutat ett väldigt lyckat träningspass. För någon dag sedan när vi tränade så satt hon som ett fån och tittade på mig när jag sa olika kommandon. jag blev bara mer och mer irriterad för jag vet att hon kan vissa saker jätte bra, men inte den dagen. Så då fick jag till slut ge mig och avsluta med ett snabbt ligg. Sen har jag funderat på vad som gjorde att hon inte ville göra nånting den dagen. Antagligen var det nog så att jag försökte låtsas så mycket som möjligt att det var riktigt tävling, jag var alltså stel och tråkig som en vandrande pinne  och kommanderade henne med helt neurtal röst! Men idag så var jag waaay to funny och när hon gjorde nått rätt så lekte vi en stund och sprang omkring och sen träna igen och sen lek, också höll vi på så. Och hon tyckte ju såklart att det var mycket roligare, och gjorde då istort sätt allt helt perfekt, var dock lite sen i sittande, liggande och stående under gång..men hon gjorde dom! Så nu får jag träna så här varje dag tänkte jag, och trappa ner liksom. börja med att bara leka mellan varannat moment o så. För jag tror verkligen på oss. Hon kan ju detta min stumpan!

Jag pratade med neptunus idag. Om vaccinationerna. 4 sprutor får jag ta! gula febern, hepatit a+b och polio. och nån tablett och nått annat man skulle dricka! Och hon sa att det är smart att vi kommer in nu snart för sen i höst så blir det så mycket vaccinationer mot svininfluensan så då kommer resevaccin att gå i handra hand. så den 31/8 ska vi in och ta sprutor och jag fasar redan!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0