papper papper papper i oändlighet....

Idag så bestämde jag mig för att rensa ut hur min hylla i skåpet där jag har alla skolgrejjer, så att det får plats för nya saker nu i höst och så att jag lättare har koll på vilka papper som tillhör vilken kurs osådär :)



Så det var bara till att sätta igång och riva ut och sortera...




Efter ungefär en halvtimmes virrvarr så började jag inse att en pärm, eller flera, hade nog vart att föredra. Så jag kan samla ihop alla papper i olika kurser i olika pärmar. Ja när jag blir rik så ska jag köpa pärmar!




Det blev iallafall fint och ordning i skåpet och jag kan nu fylla upp med nya papper och skit igen, yippi!!!




Ja, så det som inte ska slängas eller som inte behövs här nere står nu i en fin hög på golvet och väntar på att bäras upp till övervåningen och läggas in i skåpet där uppe. När jag ska rensa där i det skåpet vill jag helst inte tänka på. Bara öppna dörren, slänga in och stänga dörren så fort man kan!!!


Igår så var det fullt på spinningpasset, men för att komma igång med träningen ordentligt nu så åkte jag och syrran in till gymmet och gymmade istället. Vi sprang på nån grejj i 20 minuter så att svetten rann och mjölksyran i benen kändes. Sen så körde vi lite mage och rygg på maskinerna. Och idag....idaaaag känns det att jag tränade mage och rygg igår!!! Det är bra, trodde inte att maggrejjen skulle hjälpa nått för jag orkade inte göra mer än 3x3 st på den, men se det hjälpte ju fin fint! Så varför inte köra lite mage/rygg i gymmet efter varje spinningpass? Ja kanske!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0