parning.

Igår började skolan. detta kommer nog att blir en rolig kurs, bild och musik. men den verkar lite rörig men det kommer säkert gå bra ändå.... det brukar alltid lösa sig efterhand även fast man inte fattar nånting just nu :)

Igår kväll så kom Lillasyster med sin hund och en hund som hon passade, som Alice och wilma har träffat förut. Wilma gillade inte den tiken förra gången och inte igår heller. Lillayster ville att jag skulle hjälpa henne att klippa klorna på vovven. Så Wilma fick vara inne medans vi gjorde det. Alice tyckte däremot om denna tik vääldigt mycket, det var då jag förstod, Alice är ju lesbisk. det är därför hon inte var så överförtjust i Ikaros :) Som dom två höll på. Stella, som tiken heter, uppvaktade Alice som hanar brukar göra genom att slicka i öronen och puffa på alice, och Alice gjorde parningsdansen och hoppade runt och ställde mer än gärna upp sig för Stella. Sen att stella parade sig med Alice bak och fram och upp och ner spelade ingen roll, dom såg rätt nöjda ut båda två ändå :) Och nu ser jag att Alice ställer upp sig för wilma därute så hon är nog redo ungefär nu, alltså på dag 12 som det är idag borde funka att börja åka..eller dag 13 så att man inte åker för tidigt :) Ska jag skriva upp i Alice lilla bok så vi vet det tills nästa löp :)

Nu ska jag äta frukost och sen åka in til staden. Är ledig idag så det var la en bra start på skolan. :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: j

hehe ja men han bara med 2 st..=)

2009-08-25 @ 18:07:04
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0