Ska vi eller ska vi inte.....?

Imon ska jag bada Alice och se hur hon ser ut efter det. Jag tror inte hon, eller rättare sagt jag vet, att hon inte kommer få nått stort fluff och så. och eftersom hon är liten som hon är så hänger hennes chanser att få bra på utställningar på pälsen. Men ska jag då åka till ängeholm på lördag eller inte? Tänker att jag kanske ska åka ner, jag har ju ändå betalt och kanske kan hitta nått kul bland alla stånden som är där oså, och tittade på alla andra och sitta och tjöta, alltid trevligt. Men samtidigt så är det ju bensinpengar som ska läggas på att köra fram och tillbaka till ängelholm....så även om jag redan har betalt alice biljett och därmed inträde för mig, så blir det ju lite till att betala för att åka! Så ska jag åka ner och ha en trevlig dag och kanske ställa ut alice, bestämmer jag mig nog för när jag är där i såfall, eller ska jag stanna hemma och göra det vanliga, tvätta, städa, promenad etc. när jag skriver det så här så är ju valet väldigt enkelt...men ändå..är det onödigt att åka ner? help!!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: e

hoppas du har haft en bra torsdag? (:

2009-08-28 @ 00:00:52
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Ann Chatrin

Neej, det är inte onödigt att åka ner. Det är ju roligt att pladdra lite, fika lite och kolla in andra hundar. Visst är man väl värd lite avkoppling, eller?

Hoppas att vi ses

Ann Chatrin

2009-08-28 @ 09:38:17
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0