Två små döva.

Ojojoj. Nu är det väldigt frustrerande att gå ut med hundarna! Dom har plötsligt blivit döva båda två och det ska luktas och kissas var 5:e meter. Inga powerwalks här inte för man får ju stanna hela tiden. Och visst, det är ju jag som bestämmer. Men det är inte lätt att få dom med sig när dom inte reagerar på nått man säger, döva alltså, och stretar emot med hela sin vikt och alla muskler dom har när jag försöker dra dom med mig. Så istället för att stå och bli irriterad så har jag bestämt mig för att räkna till 10 och lugnt stå och låta dom lukta och skvätta. Så är det att ha tikar som löper och är skendräktiga.
Alice blöder så jätte mycket nu. Det riktigt rinner ur henne. Hon får ha på sig sin "trosa" nu för det kommer löp på väggar och överallt om hon gör för hastiga rörelser :) Men det brukar bara vara som värst de här första dagarna har jag för mig. Och hennes päls får gärna skynda sig tillbaka nu, snart ska vi ju på utstäääääällning!!!! Om pälsen vill skynda sig på lite vill säga.


Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0