Wilmas tur!

Idag så var det wilmas tur att få bli fin. Kommande "in i duschen" kan hon, men hon vill helst iiiinte lyda det utan försöker slingra sig och smyga in i andra rum på vägen i till badrummet.

 


Men till slut så...


Blöta ner!!


"skit kul morsan, verkligen!"

Efter detta kortet så ringde telefonen. Wilma är ju så duktig tänkte jag så jag säger åt henne att stanna och springer och svara snabbt. När jag kommer tillbaka så är inte wilma i duschen längre. Då står hon med schampoo i hela pälsen i vardagsrummet och försöker se oskyldig ut. "nej wilma, in i duschen" säger jag då, snabbt som fan springer hon då och hoppas upp i sängen "nej nej nej, wilma kom HÄR" Hon tittar på mig, ruskar sig och hoppar sen ner från sängen. Då får jag tag på henne och hon åker in i duschen igen.




Resten av tiden i duschen var hon jätte duktig och självklart får man ju då godis efter åt, när man väntar på godis då kan man stå stilla och titta fint :)


Sen sprang hon runt lite och rullade sig i hundsoffan och så där. Innan det var dags för...


....föning. Inte roligt tycker nog wilma.




Men en riktig stjärna är hon och duktig som få. Så då blir man så här fin och får gått godis att tuggap å efteråt :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Hon är ju bara så underbart söt, hennes päls ser så fantastisktmjuk ut :-) Ses imorgon . kram kram

2009-08-31 @ 07:39:40
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej.

Jag har boken bildkspande i förskola å skola i kopierad form som du kan få om du vill =)

Nästa vecka har vi rätt mkt.. föreläsning månda, tisda, stgrarb hela onsdan å seminarium på torsdan...så får bli freda nästa vecka elr veckan efter :P då har vi d lite lugnare.

Ha d gott så hoppas ja vi ses snart!! KRAM

2009-08-31 @ 20:36:45
URL: http://jenniemx.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej igen =) klart jag tar med mig den!

Kom på att vi ska ha studiegr hela onsdagen å då är vi i varberg så vi kanske kan komplettera då??? Annars får vi ta d på fredagen.

VI syns

kram

2009-09-01 @ 14:14:14
URL: http://jenniemx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0