Alice beter sig konstigt!

Anncatrin, hehe. jag funderade på att ringa er faktiskt. Men tiden i bilen gick rätt så fort eftersom jag slumra till ;) Så det var lugnt!

Alice är konstigt ja. Hon har börjat gå up på övervåningen och lägga sig. Det kanske inte låter som att det skulel vara hela världen. Men eftersom vi inte bor i ett alltför nybyggt hus så är våra trappor väääldigt branta, så alice har aldrig vågat gå upp på övervåningen, jag har lockat och hjälpt henne nångång när hon har stått nedanför och gnällt och velat vara med..men aldrig aldrig aldrig har hon frivilligt gått upp för den trappan! Nu går hon upp och lägger sig där och sover, antaligen i gästsängen eller i hallen precis ovanför trappan. Sen kan hon inte gå ner själv så man får hålla i henne för hon tycker det är så läskigt, och det förstår jag att hon tycker för hon får ju gå i stort sätt helt upp och ned, för det är så brant och hon går ju med huvudet före såklart.

I går kväll fick jag stänga dörren till hallen där trappan är så att hon inte går upp dit och sen försöker ta sig ner när vi sover och ramlar och bryter alla ben i kroppen. Nä ja förstår verkligen inte varför hon ska gå upp dit, vill hon vara i fred så har hon en korg i sovrummet dit hon brukar gå isåfall...men den verkar inte vara tillräckligt avskillt just nu. Tycker inte om när dom beter sig konstigt...dessa tikar!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0