Heltokiga Wilma!

Wilma är i höglöp. Hon är heltokig. Hon kan gå förbi Alice som att hon är på väg nånstans, men så tvärstannar hon framför alice, flyttar på svansen och trycker upp sin lilla rumpa mot alice nos. "lukta på mig, känner du vad gott? Para, para, para!!!!" strunt samma att Alice är en tik, Wilma verkar ta vad hon kan få i detta desperata läge! Och alice är med på noterna, hon hoppar upp på Wilma och försöker para sig, men eftersom wilma är så liten så orkar inte alice så länge, hon får ju trycka ihop sig som en liten boll. men så fort alice slutar, då hoppar wilma upp med tassarna på alice och försöker para sig med henne istället..men hon når ju inte upp! ja, jag säger då det. vi kunde väl försökt ta valpar på wilma istället, det hade gått på ett naffs :)

Idag har jag vart iskolan och varit otroligt kreativ, har gjort elefantöron och elefantsvans till mig själv, målat ögon på vår papier mache elefant, och ritat och klippt ut tassavtryck..mina gruppkamrater har målat färdigt papier mache giraffen, gjort flodhäst i lera, gjort djungellåda m.m. och vi är inte färdiga ännu :)
vi kommer ha den finaste montern på hela utställningen i januari :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

tjohoo...saknar dina inlägg....

har du lust/tid för några timmars psyiskNemoTerror innan jul så får du gärna ge han ett bad och/eller kammning.

Looove! <3

2009-12-12 @ 18:57:36
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0