Jakt igen!

nu har wilma slutat löpa så idag fick hon jaga igen :) B frågade henne när han gick upp om hon vill gå ut och jaga, hon lyfte på öronen och lade huvudet på sned, "vill du jaga?". Då började hon gnälla och springa omkring :) b fick slänga i sig frukosten och gå ut med henne, hon hade inte tålamod att vänta. Äntligen jaga igen!

I all denna stress så drog jag på mig träningskläderna och åkte in på ett spinningpass. satt och gäspade på cykeln innan det börjat och ångrade mig lite, men när det väl satte igång så var jag med :)

sen har jag gjort pepparkaksdeg och knäck. gott gott :)
b skulle städa men ojdå, dammsugarn gick sönder och det var sport på tv.. ojojoj så typiskt!!!
vi jobbar båda två mån, tis och b jobbar ons. Så onsdag kommer jag fara runt här som en idiot för att städa och fixa alltihopa. imon ska vi baka pepparkakor och jag ska träna med alice...varför har en dag bara 24 timmar?

nu ska vi snart iväg på julbord... inte jätte sugen men va fan!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0