Lydnadsprov!

Idag så har vi vart och gjort vårt andra officiella lydandsprov. Det gick la sådär! men det började bra, 10 på platsen och 10 på tandvisningen. sen 7:a på linförigheten och tyvärr en 0:a på läggandet (hon var inte alls med mig och började med att sakta in och sen ställa sig) 9:a på inkallningen och 10:a på ställande coh inkallningen. 9.5 på hopp över hinder och en 10:a på helheten. Så jag skulle ju inte säga att jag äe helnöjd med vår instats, men trots vår nollning så fick vi ett första pris :D Vi kom på 7:e plats (av 14) Linnea sa till mig att man ska vara stolt över att lyckas få ett första pris trots att man har nollat, så då får jag väl vara det :) det kommer fler tävlingar så jag kommer nog komma på pallplats fler gånger :) nu ahr vi ett första pris till iallafall så vi ska bara ta ett till sen så ska vi ge oss på större grejjer med lydandsklass II :)

glömde ju skriva igår vad vårt resultat blev..164 poäng. så vi hade inte så mycket marginal :)

hmm, nu när jag har skrivigt ut våra poäng så ser det ju faktiskt rätt så bra ut ändå..det är ju egentligen vara läggandet och denna jävla linförigheten som vi missar på...träna träna!!!!

Stort grattis till Linnea och Rocky som kom på första plats med 182 poäng. Dom verkar vara helt oslagbara. :) Dom är väl värda sin poäng, fast tycker egentligen dom borde fått mer på vissa moment, för dom är helt otroligt duktiga!

Tack till Lotta och Paco (..eller Fransisco???) för att ni var min fina hejaklack som applåderade oss fram till ett första pris :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lotta

Ni var jätteduktiga, och det var roligt att kolla på :)

2009-12-05 @ 18:52:47
URL: http://nilss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0