Nemosen!

Igår trimmade jag malte. Idag har jag badat, fönat och kammat Nemo. Han är så fin stora nemo :) Nemo är Annalinas samojed.
Han pratar mycket, och han står inte gärna still. men när han tittar på mig så smälter jag som smör i solsken för hans blick. Han är helt underbar! Jag hoppas jag lyckades få bort underullet på alla stället. En hel matkasse med päls blev det iallafall :) Hopas ni blev nöjda annars får ni säga till så får jag göra det bättre nästa gång :)

På onsdag nästa vecka så är det våra egna hundars tur att bli julfina. Då ska dom badas, fönas och kammas. Det känns som att allting kommer hända nästa vecka..ska baka, handla, städa, bada hundarna, flytta om bord och duka, till pappa på kvällen den 23:e, julafton här hemma, till mamma på kvällen den 25:e. Det blir en händelserik vecka :)

Nu är jag dö hungrig så jag ska käka chili corn carne. mums!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Klart att vi blev nöjda!! Penarna e på G, vet inte varför det stod att det kunde dröja 2 bankdar, vi har ju samma bank?? Nåja. Nemo hälsar att han tycker du är snäll men det var jobbigt...puh...

2009-12-17 @ 14:17:37
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0