snö

Det snöar ute. det är mysigt. jag hoppas det ligger kvar så det är massa snö imorgon bitti när vi ska gå ut och gå :)

Idag så har jag och alice tränat med linnea och rocky. Linnea gick med rocky och det var riktigt kul att se, alice var riktigt med linnea när dom gick och han small när i marken när linnea gjorde läggande under gång med henne. riktigt kul. Så då vet jag att alice kan lägga sig så fort, nu kan hon inte luras längre med mig :)

Sen har vi bakat pepparkakor jag och min käre sambo och ikväll har jag badat wilma. wilma är så duktig, hon står stilla i duschen och står stilla när jag fönar henne. Det tog inte mer än 40 minuter att bada och föna henne, annat än när det blir alice tur på onsdag :) Alice smyger omkring och har vääldigt svårt att stå stilla. men Annalina sa ett bra knep som jag ska göra på alice på onsdag, binda henne i vattengrejjen på vägen i duschen.så står hon still :)

nu ska jag gå ut i snön med hundarna lite :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0