Två saker!


1, min bil är på verkstan nu. Hoppas han kan fixa den för en billig peng min käre bildoktor! Så anncatrin du behöver inte tro att den är snodd :)

2, tusen tack för alla gratulationer. :) Det är jätte roligt. Vi är så glada här, eller jag iallafall. B förstår sig inte alls på detta och vet inte vad vi har åstakommit riktigt. Jag har skrivigt ut reglerna för momenten i klass II och på onsdag förmiddag ska vi börja träna dom :) Det ska bli så otroligt kul att börja träna nått nytt. Har ju bara fått titta på innan när Linnea och Rocky har tränat momenten för tvåan (jag har inte gjort det med Alice för att visa är lika momenten i klass I så vi vill ju inte förvirra henne så hon gör fel när vi tävlar i ettan :) , men nu kan vi också träna dom momenten och det är jätte kul :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Ann Chatrin

Va bra, för jag hittade inte bilen när vi körde förbi där idag! Låter som om Alice är skendräktig. Loppan ska ligga i våra sängar hela tiden alla gånger hon är skendräktig, och det blir hon efter varje löp. Blir en riktig surkärring! :)

2009-12-28 @ 19:43:17
URL: http://www.lillaskee.com
Postat av: jennie

Gott Nytt År hoppas allt är bra och att du får en underbar kväll så ses vi nästa år

KRAM

2009-12-31 @ 16:08:38
URL: http://jenniemx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0