åh vad glad jag blir!

Det är 2 stycken som har lagt 11 bud tillsammans på ett par shorts jag har på tradera, blev jätte jätte glad när jag gick in och såg det nu, gud vad roligt att de så gärna vill ha dom :)  på de andra kläderna är det bara 1 som har lagt bud på, men det gör inget..det är ju också roligt. men lite riktigt budgivning är ju kul att se :D

Idag så är jag lite matt, har ont i magen och känner mig inte riktigt bra. Fryser lite och snuvar och hostar. Det känns som att det är nån liten bacill som ligger och gror i mig! Men igår var det trevligt, måns var bra i melodifestivalen..men jag tycker dom där 3 tjejerna som sjöng lite country var ännu bättre, synd att inte dom gick vidare. Sen nr vi spelade buzz så var det litre tråkigt för jag vann inte nån gång :( men det kan la trevligt ändå kanske......... :)

Nu ska ja se om jag kan hitta på nått här hemma. B är ute och skogar så jag får la göra nått här inne kanske :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0