det snöööAr :P

Alice drog upp wilma genom att hon skällde som en tog när jag släppte ut henne. "Oj kommer det nån" undrade nog wilma så hon hoppade upp ur korgen...men hon såg lite besviken ut när det bara jag och jag frågade om hon ville gå ut. Men hon gick ut iallafall. Alice är totalt tokig. När wilma kom ut så var det så roligt så hon inte visste vad hon skulle göra, så hon sprang in i hallen och gjorde ett aurovarv (?) och sen ut till wilma och buffade på henne och sen vidare full fart runt trädgården. Det är härligt :) Nu har dom ätit upp sina frukostar och det snöar ute. :) woho. Det blev ingen riktigt promenad igår så vi ska gå en lååång lååång promenad nu efter att jag har ätit frukost.

bye bye!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0