En ny dag.

Och alice är lika pigg och glad som vanligt, och wilma är lika trött och seg...som vanligt :) Hade så svårt att somna igår, tycker att jag alltid har det nu för tiden, la mig vi 01 och sista gången jag kollade på klockan från sängen då var den 01:45...svin jobbigt. men men... jag hade iallafall först satt klockan på halv 7, tänkte att jag kunde försöka att passa på att komma upp ur sängen när b åker till jobbet..men när b hade gått och klockan ringde 15 minuter senare så var jag inte alls sugen på att gå upp. så jag ställde om den till halv 8 :D Så nu har jag ätit frukost och nu ska vi ut i det kalla på promenaden.  


Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0