!!!

Idag så fick vi gjort så mycket till våran gestaltning, och vi tror alla i gruppen att det kommer bli kanon bra. Det kommer förhoppningsvis att beröra många i klassen, vi ryser när vi bara pratar om det. Vill inte skriva vad det är eftersom några som ska kolla på det kanske läser här..och det ska ju bli en överaskning, kan skriva sen när vi har spelat upp det om 2 veckor ungefär :)

Jag och b kollade lite på resor innan, eftersom det inte blir semester i sommar för nån av oss, vi kommer antagligen gå om varandra här hemma, han jobbar dag, jag jobbar kväll/natt. Så att hundarna får det bra, framför allt då den lilla valpen som jag hoppas vi får hem :) Så till hösten ska vi åka bort och bara vara tillsammans, vi hade tänkt åka till sydafrika och kolla på alla vilda djur, lejon, giraffer, zebror och sånt. B har ju redan vart iväg på sånt innan, han tycker la klart det ska bli kul ändå men jag har aldrig det så jag tycker det ska bli extra kul :)

Idag så skulle jag ju spinnat, eller vad det heter :) men jag känner att mitt huvud inte orkar med hastiga rörelser och min hals gör ont så det blev inget med det. Får hoppas jag är bättre till på torsdag så vi kan spinna då, nu när jag väl kommit igång med det så vill jag inte behöva sluta redan pga av långvarig förkylning.

Nu sitter alice på trappan och skäller så det är la dags för mig att sköta mina plikter..det är mat-dags! =)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0