förbannad!

jag kan bli så irriterad på borås högskola. men det är inte mycket jag kan sätta emot, det är dom som ska ge mig min utbildning som jag vill ha...så det är bara att tacka och ta emot och se glad ut! Jag har väntat sen i november 08 på att få tillbaka en komplittering jag gjorde och skicka in, igår så mejlade jag henne och skrev att jag tycker den borde komma snart...Då fick jag till svar att "vad jag kan komma ihåg har jag mejlat svar till dig eller lagt den i studentexpiditionen". OK? men jag har då fan inte fått nått mejl, och om hon har lagt den i student expiditonen så borde hon ju mejla om att hon har gjort det? men hon svarade fortfarande inte på om jag var godkänd. åh jag blir så trött!

Tur att jag är ledig idag, imon och på söndag! Ikväll så B iväg så jag och vovvarna ska gå en långpromenad i dag sen så ska vi bara mysa ikväll framför brasan. Men jag blir inte direkt sugen på nån långpromenad när jag tittar ut, det regnar och är slaskväder! :( vilken dålig start på dagen jag fick nu. Ska gå och kolla om aliceh ar börjat löpa istället!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0