Fredag hela veckan!

Nu var det klart, jag lyckades övertala B igår om att det vore jätte bra för wilma att gå på agility, så till vår kommer antagligen hon och jag gå :P Läste ju i petitbladet att det är jätte bra för jakthundar att gå på agility när det är inte är jaktsäsong, att de över smidighet och kondis och det som jag känner är det viktigare - kontakt, och wilma tycker ju att de är så otroligt roligt så jag tycker det skulle vart jätte kul. B var lite rädd att det inte skulle vara bra med tanke på wilma ålder, hon fyller ju 5 till sommaren, men då sa jag att det måste vara värre för henne att springa och jaga så då funderade han lite också sa han att det gick väl bra då :) Jag vet inte om det är för sent att börja träna henne nu och hoppas på att hon börjar lyssna bättre, men det är ju värt ett försök och det är ju i vilket fall roligt att göra nått med hundarna :) Så jag ska ringa til brukshundsklubben sen och fråga om det skulle vara problem att jag inte vill släppa henne lös, det ligger ju för katten en skog runt om hela brukshundklubben och sen vägar runt om den, men det kan det väl inte vara, det måste ju vara många som inte vågar ha sina hundar lösa.


Nu ska jag äta frukost var det tänk..Sen ska jag inte till stan..har massa grejjer att fixa idag. Mat till wilma, mat till oss människor, kolla på skor, lämna av kläder som vi har rensat....gå ut och gå med hundarna.


Vilken blick alice ger míg, hon tycker visst inte vi har tid att ta kort när vi är på väg ut på promenad :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bara älskar bilden på wilma när hon hoppar, hon är ju så söt att man bara vill pussa henne, the ABSOLUT! Hoppas vi kan få till det snart :) Nu ska jag göra SST 5 :) Kram

2009-02-20 @ 20:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0