fredagkväll

i morse när jag skulle säga hejdå till hundarna så såg jag att wilma var kladdig i ena ögat. jaha, ögoninflamation tänkte jag, får se om det blir bättre. så jag åkte till skolan sen när jag kom hem vid 13 tiden så hade hon gult var i ögonvrån. Så vi brummade in till veterinären, och de sa att hon hade en skada på blinkhinnan. har väl fått in nått där som har gjort ett sår. Så nu ska hon få ögonsalva i 7-10 dagar så får vi hoppas det blir bra.

Alice haltar inte längre, men hon får ta det lugnt ändå. Hon var med på promenaden idag men gick i koppel hela tiden, det kliade i mina fingrar att släppa henne och slippa gå med båda i koppel men jag lyckades hålla mig :)

Nu är det på spåret...tycker det är så fruktansvärt tråkigt och att det är en så fruuuuktansvärt tråkig programledare. men jag gör en instats för sofflaget!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0