Frukoost!

Usch vad dåligt jag har sovit inatt. För det första så hade jag svårt att somna, somnade kanske vid 23 eller nått. Sen vaknade jag 24 och då var jag kissinödig. Sen när jag kom tillbaka till sängen så var den upptaget, wilma hade passat på att smita upp och lägga sig på min kudde, så jag fick lägga mig i mitten av sängen, i skarven eller vad man ska kalla det..inte skönt. Men där låg jag hela natten óch vände och vred mig...men wima låg gott iallafall :)

Nu är vi uppe iallafall...hundarna har ätit frukost och jag ska ut med dom en snabbis sen ska ja duscha och sen iväg till skolan och suga in all kunskap och dans/rörelse, drama och musik! Känns som att vi redan har haft det 100 gånger men men...det bara att göra som dom säger!

Åh vad jag vill att alice ska börja löpa nuuu, har väntat så länge och i början på januari så trodde jag faktiskt att det var på gång, wilma hade ju börjat så tidigt och så. Men den 24 Feb är det 6 månader sedan hon började förra gången så det blir la runt där..men jag hoppades ju på att hon skulle börja tidigare! Hon har ju i stort sätt fält färdigt nu, lite kvar kring halsen och bröstet men annars är det inget. Hon tyckte inte ens det var skönt att bli kammad igår, det är ju så tunt också är hon torr i huden så det gjorde kanske lite ont. När hon väl börjar så kommer jag få panik säkert :D ringa till ulrika och ha samma känsla och nervösitet som jag hade när jag ringde dit den 1/1 för två år sedan och frågade om jag kunde få hämta en liten alice :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0