GRATTIS AZRA!

Igår så fick Alice syster Azra fem små valpar. Det kommer säkert komma bilder på dom på deras hemsida så om du vill kolla på dom sötnosarna så gå in här :)

Igår så fick jag gjort så mycket här hemma. Jag rensade ut i garderoberna, så jag har en hel ikeasäck med kläder och handdukar som jag ska kasta. Också börjae jag plugga igår så det tänkte jag fortsätta med nu..sen så blir det långpromenad i det fina vädret :)


grattis än en gång Azra, är så otroligt glad att ni alla mår bra :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Azra

Tack så mycket syrran! Hoppas att du får vara med om detta snart, det är jättemysigt fast lite jobbigt. Matten e så stolt över mej. Du måste komma o kolla på mina valpar om några veckor, lova det! Azra

2009-02-01 @ 15:06:52
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0