grönt hår?

Igår så var jag och klippte mig, hon började med att titta på mitt hår och frågade sen om jag hade egen brunn hemma? ja det har vi ju! -ja för du har grönt hår! VA? det har jag aldrig sett själv, men när hon sa det så såg jag ju det hur tydligt som hels ut i topparna. vad fullt! :( Så hon la in en inpackning i håret som gjorde att håret blev brunare, och mörkare ju längre man har i det, och sen försvinner det efter 2-3 tvättar. Håret såg nyfärgat ut, det blev jätte fint, så jag köpte med mig en sån hem för man kunde använda det som balsam också, så nu hoppas jag på att det är bra för tanken är ju bra, nyfärgat hår varje dag och kanske lite mörkare/ljusare om jag känner för det ;)


Efter jag klippt mig så åkte jag till atletica och skulle skaffa10-kort. jag fick uppge mitt personnummer och sen så säger hon
- Emma?
- Jaa?? hur kunde hon få fram det på mitt personnummer, jag sa ju inte ens mina fyra sista siffror?
- Ja, ditt medlemskort gick ut 2003!
Haha, det har jag inget minne av, jag vet att jag gick och spinnade där en gång för länge sen men jag kommer inte ihåg att jag köpte nått kort! men hon tyckte det var roligt att jag hittade tillbaka till dom iallafall :)

Sen 18.30 så var det 60 minuters spinning, och det var svettigt...aldrig mer ska jag sitta längst bak. Det var så kvaft och dåligt med luft så svetten droppade och jag kunde knappt andas. Trodde först att det var för att jag fortfarande var lite förkylld, men så sa min syster att det är värst längst bak. så nästa gång är det rad 2 som gäller...om jag så ska vara där en timme innan så ska jag sitta på rad två där fläktarna är :)


Idag ska jag besikta bilen, det är la alltid lika spännande. jag har haft 3 bilar i mina dar och ingen har nånsin gått igenom på första försöket, även om vi gjort allt som vi tror behövs fixas innan, så jag skulle bli mycket mycket förvånad om denna gick igenom idag :) Men det hade ju vart kul klart, men nån rostskada är det säkert. Min nästa bil ska vara rostfri!

Hej så länge!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0