I love Lördag!

kl 10 var vi på spinning jag och syrran. och det var 55 min istället för 45 som det var förra gången jag cykla. men tiden gick riktigt fort, och när hon sa att det var slut och så ville jag bara fortsätta, hade så mycket energi. härligt, vill verkligen fortsätta spinna, har bokat in två dagar nästa vecka :)

Nu ska jag duscha och sen dammsuga upp allt hundhår som ligger här och skräpar, trodde att alice har fält färdigt snart men det hade hon tydligen inte..och så tänker vi varje gång hon fäller så vi lär väl oss snart :) Ikväll kommer ju syrran och hennes kille, ska bli riktigt kul :)

Glad alla hjärtans dag till alla som firar det, jag orkar inte :)

bye bye!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0