IT`S A HALLELUJA MOMENT!

ja herregud. ni kommer inte tro det... men hon löper, hon löper..prisa gudarna - hon löper!!!!! haha, nä. Jag blev lite nervös här nu. Pigg och glad som alice är så står hon ju gärna inte still så vi busade omkring här inne förut och hon hoppade runt och sprang, så skulle jag precis få henne att va lite stilla så jag kunde kolla om hon löper.. så ser jag en droppe på golvet. Då blev det mera bus för då kunde inte mamma stå still :) Nu är jag så nervös så här kan jag inte sitta, får städa eller nått :) 
Mammas lilla älskling, hon löper. Om några dagar, jag vet inte riktigt 9 kanske, så ska hon få träffa sin man. Sen hoppas vi hon blir dräktig och sen hoppas vi det blir en tik så vi kan få hem en lten prinsessa till! Tänk, det var nästan på dagen 6 månader sen hon löpte sist, hon är punktlig min flicka!

Här får ni ett kort på en av våra tjejer som är värd allt i världen! Hon fick lite morotspuré i morse i ett vagt försök av mig att få hennes mage att må bättre, hon tyckte ju det var gott iallafall :)
 


 

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lina

ÄNTLIGEN! Gratulerar gumman! Vad roligt!!!

2009-02-25 @ 11:22:39
Postat av: Ida

Hej



Va roligt GRATTIS, jag hoppas att hon får flera små prinsar och prinsessor, så att vi kan få hem en egen liten prins från Alice.



Kram Ida

2009-02-25 @ 15:41:58
Postat av: Azra

OWAOOHH! Äntligen. Håller tummarna för att allt går bra!

2009-02-25 @ 18:23:25
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0