Jag kan knappt tro på det själv...

...men jag har tvättat bilen - invändigt och utvändigt. Det händer inte allför ofta, en gång i halvåret kanske. När det ska sitta nån i baksättet och jag känner att jag måste tvätta bort grus och hundhår. Imon ska det nämligen sitta folk i baksätet. Vi ska ut på studiebesök med mentorsgruppen till en förskola som heter ekebo. Det ska bli riktigt roligt :) Det kommer bli så kul när jag ska åka imon, jag kommer antagligen vara stressad och försenad som jag alltid är men så när jag sätter mig i bilen så kommer jag känna hur gott det luktar (citronblomma) och hur rent det är så blir jag glad och lugn igen :) haha.

Alice har börjat äta så otroligt bra, hon riktigt vräker i sig. Det är så konstigt att hon ibland kan gå fram med lång hals och nosa på maten och backa med öronen bakåt och andra dar så hoppar hon runt ens ben när man gör iordning maten. På morgonen har hon ofta svårt att äta men de senaste dagarna har hon ätit sina 3 dl så bra så igår testade jag att ge henne 4 och idag 5 dl (som hon egentligen alltid ska äta morgon och kväll) och hon smaskade upp det som ingenting, och ikväll åt hon 7 dl så det är superbra. Det gör mig glad att hon äter :) Wilma äter också bra och det är också skönt och gör mig glad såklart :)

På torsdag ska jag och syster på spinning. jag är så dålig på att gå på sånt. hade gymkort en gång i tiden men jag gick nästan aldrig dit.. Men nu ska jag verkligen försöka. och min syster är en riktigt träningsnarkoman så hon kommer få med mig, om vi bokar upp några dagar i veckan så kommer jag inte kunna dra mig ur dom för jag kan ju inte vara svagare än henne ;P Sen så sa b så här också "men köp nu inget kort för du vet ju att du inte använder det, också vet du ju att du får så ont i ryggen och knäna när du cyklar och då kommer du inte vilja fortsätta" HA, det var det fräckaste...ska köpa kort bara för att han sa så också ska jag spinna 3 dagar i veckan, så jag får massa rygg- och knämuskler (?) så det inte gör ont mera, det ska fanemig jobbas på beach 2009 nu, ser verkligen framför mig hur snygg jag kommer vara när jag går ut med våra tre hundar ;)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lina

jag hänger på Emma! Vart ska du träna? A är på mig att jag ska börja så jag får utlopp för lite energi :) Beach 2009! HELL YEAH!!!

2009-02-11 @ 15:09:23
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0