lurdag!

För en stund sedan så kom jag hem från glassbilskörandet, och det gick la rätt så bra idag. Men det var kallt att kissa i skogen :(

Usch, nu är jag helt slut, har duschat och vill bara äta mat och lägga mig i soffan och kolla på melodifestivalen i min pyjamas!
 

Till Azra:
Såg på eran hemsida nu och jag håller med om att dina valpar är underbart söta, kanske det sötaste jag har sett, förutom du och jag när vi var så små kanske! :D Jag hoppas att jag kan få så fina valpar och att vi kommer må lika bra. Snart vill vi komma ner och hälsa på :) Då köper min matte gärna lite morotspellets av dig om det går bra så att min mage kan komma i form igen. Hör av dig när du känner att du och valparna klarar av besök. Kramar Från Alice.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Azra

Ha ha, ja med så´na mammor som du och jag så kan det bara bli på ett sätt: Sötast i världen! Vi håller tummar o tassa för att du ska komma igång med löpet snart.

Ni får gärna komma o hälsa på nu, när ni vill.

2009-02-22 @ 17:25:55
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0