Måndag? uuh.

Om en timme ska jag till skolan, och jag känner mig sååå seeg. Har varit tät i näsan hela natten och ont i halsen. Vill helst ligga kvar i sängen och läsa min bok men det går icke. Ska till skolan 11-14.30, sen vid 17 ungefär ska jag hämta barnen i kungsbacka på deras förskola, och åka hem med dom och vara hos dom till ungefär 21, Tänkte jag ska plugga när dom har gått och lagt sig ikväll, om jag orkar..det kanske blir tv:n :)

Nu snöar det ute. Jag gillar snö men det är bara messnö som snöar nu, det kommer ju inte lägga sig, det ska vara rejält annars kan snön strunta i att komma!

Jag drömde en sån skum dröm inatt, det var en hund som ibland var ett barn, eller ett barn som var en hund det beror ju på hur man ser det. Ibland så var det en liten hund, typ en tax, som var så rädd när det kom nya människor in i rummet, och ibland så blev det ett barn som lekte med oss vuxna. hmm, kan detta betyda att jag behandlar mina hundar för mycket som barn, eller att jag vill att mina hundar ska vara barn, eller att jag vill ha mina hundar och barn?? :) ja den kan jag ju fundera på, men jag tror på den sista.  

Nu får jag väl göra mig i ordning...duscha kanske så jag piggnar till!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0