Min lilla spralla!

Iförmiddags så gick vi en långis jag och sötnosarna, en kompinerad skogs och by promenad :) När jag går i skogen så tycker jag det är bra om hundarna kan bajsa där...det gör dom oftast men inte idag, alice satte sig jämte en trådgård och wilma bredvid en häck lite längre bort. Då får ju jag bära bajspåsarna hela vägen hem.. och det luktar inte gott kan jag säga.. uuh. Funderade stark på att sätta upp en papperkorg i torpa och själv åka och tömma den en dag i veckan eller så. :)

När vi kom hem från promenaden så kom alice ihåg att hon hade lagt en boll vid en grind..så hon satte full fart mot den och kom tillbaka rejält haltandes :( det blev bättre bara en några sekunder men hon haltar fortfarande lite. på samma ben som hon gjorde för ett halvår sen. så hon får vila nu så det kan läka sig..snorpan då! 

Nu ska vi äta sen ska ja träna...jag ska träna på atletica annalina, klart du ska med :P kan säga till vilken tid som är nästa gång eller så kan du se om det är ledigt till halv 6 idag :D  
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Aha, ja jag måste träna, just nu är jag däckad i influensan :( hör av mig när jag mår bättre. Kram gumman

2009-02-13 @ 12:33:37
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0