natten!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Möttes i dörren av ett yrväder till hund. Först så tyckte hon att det var så roligt att just jag hade kommit hem..men sen efter nån sekund så fick hon nos på korvarna som jag hade fått med mig hem och då var jag inte så rolig längre. Hon fick en liten bit sen fick hon gå ut och kissa och nu ligger hon däckad igen, detta är då alice såklart :) Sen gick jag vidare in i sovrummet och där ligger B och wilma och snarkar. Wilma ligger utsträckt över mig säng och sover så gott. :)

Usch vad hårt det var att jobba idag. Det är en ny arbetsledare, chefen själv. Och han hade inte riktigt samma tanke på hur vi skulle städa som den förre arbetsledaren hade, så nu fick vi ändra vårat tänkt..från att i stort sätt ha fått göra precis som vi ville bara det blev rent..till att göra som han säger....me dont like.

Nu är jag trött men känner inte för att sova ändå. Men jag får la göra det. tänkte gå ut med dogsen imon pitti innan skolan. Vad hemskt det låter...det låter som att dom aldrig får kissa på morgonen om inte jag orkar..men vi har ju inhägnad trädgård...så där får dom kissa om jag bara ska iväg nån liten sväng till skolan. så går jag när jag kommer hem istället. men imon är det några timmar ändå så då blir det bättre med promenad innan och efter :)

natti natti allihopa =)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0