ny vecka!

Jaha, veckorna rullar på. Nu är Azras valpar mer än en vecka gamla, så vi kan åka och hälsa på dom om kanske 2-3 veckor...det går så himla fort. Det är bara två veckor kvar nu tills det är 6 månader sedan alice började löpa förra gången...Allting går så fort altid hela tiden :) Och ibland tycker jag det är jätte skönt ;)

Igår så ringde familjen i kungsbacka där jag brukade vara barnvakt mycket för nått år sedan, har inte vart där på jätte länge nu men idag ville dom att jag kom igen. Så jag ska till skolan 9-12, hem och släppa ut hundarna så dom får kissa, sen iväg till kungsbacka 13-19 ungefär. Lite stressigt kanske men jag saknar dom barnen där, också är pengar bra :)


Nu ska jag ut en sväng med hundarna. Alice hon är otålig och tycker vi ska gå nuuu, och wilma ligger i sängen i mörkret och vill inte gå riktigt än... :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0