Promenad i skogen!

Idag så gick vi promenix i skogen. Vilket ibland inte alltid är så roligt för wilma drar så värst då, nosen i backen eller sniffa i vinden hela tiden, och svansen den går  :) När vi nästan hade kommit ut ur skogen och jag precis börjat få upp värmen så sticker alice efter ett stort rådjur. Jag ropar  på henne men hon har stängt av hörapparaterna. Så jag och wilma får stå och vänta på henne i kanske 10 minuter. Jag visslade och wilma skällde och till slut kom hon, då var det full fart som gällde för jag hade ju blivit kall igen :(

Nu har jag lagt upp några grejjer på tradera. Får vi se om nån vill köpa de oanvända grejjerna :)

Här är lite bilder från promenaden.

"Äntligen har mamma pluggat klart, full fart i skogen!"


"Ojdå, fick visst inte springa så fort i förväg!"


"Men du älskar väl mig ändå mamma :D"


Det blir tyvärr inte lika många kort på wilma eftersom hon går så nära så är det inte lika enkelt. men här är ett där svansen går iallafall ;)



Åh Azra, jag och matte kommer så gärna så gärna och hälsar på, det lovar vi att göra så fort du och valparna är redo :) Vi är också stolta över dig :) och vi hoppas på att det ska gå lika bra för mig, jag tror min matte är lite nervös att det ska hända mig nått...men jag ska vara stark som du :P 
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Vad roligt! Vad heter du på tradera? Jag ska lägga ut en hel massa nu när vi ska flytta :) alltid blir det nåra kronor :) ses på tisdag. kram

2009-02-01 @ 19:06:13
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0