Rask promenad!

ja det kan man verkligen kalla det. Har vart vart ute med alice och wilma nu och gått en väldigt raskpromenad på en timme, jag och alice flåsade ikapp medans wilma (som är van att springa flera flera timmar i sträck i skogen) inte rörde en min och hade kunnat gå x3 gånger så långt..minst! När vi kom hem så var det in i duschen med hundarna som gällde för dom var helt svarta på benen och magen. Och nu ska jag in i duschen också för jag blev svett kan ja säg ;P

Snart ska ja köra in b till stan...då ska ja köpa med mig en pizza hem som jag ska vräka i mig...det var den nyttiga promenaden det :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Härligt med raska promenader, Wilma måste ju ha kondis som en elitidrottare så som hon springer :) Jag har kört fast på Vet(a) Hut, vad skrev du om? Kraaam

2009-02-06 @ 20:04:03
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0