Snöigt värre!

Igår var det ju riktig snöstorm, vi såg bilarna på motorvägen och dom körde inte fort kan ja säga. Wilma hon gick ut och gjorde en snabbkiss inför natten, medans alice stod i blåsten och verkade tycka det var härligt att ta emot all vind och snö. Jag blev alldeles lyrisk..det snöade ju mycket igår :P Men nu så är det 3.3 grader och snön har börjat töa..det gillar jag inte. Så min älskade björn väckte mig halv 8 för att säga att snön har börjat töa så du får gå ut nu om du ska hinna ut innan det är borta. Först blev jag irriterad, men nu harj ag ätit frukost och är glad att han väckte mig, nu ska jag och hundarna ut i snön! :D Tussan lilla fick stanna inne inatt, vilket blev ett resultat av kattbajs på köksgolvet, men det får vi la ta..hon kunde ju blåst bort där ute inatt.


Så här fin var alice när hon hade vart ute igår, gud vad jag skratta :)

Igår kväll så fick alice och wilma en varsin godis att tugga på, tjurmuskel. När wilma låg på mattan  vardagsrummet och smaskade på sin så skule tussan gå förbi, då röt wilma till som bara den åt tussan. Haha, wilma som alltid varit så mesig mot tussan och aldrig sagt i från, och det vet ju tussan så tussan har retats med wilma mycket, men nu blev tussan riktigt chockad. Hon hoppade högt och sen satte hon sig en bit bort och såg så förvånad ut. Det tror jag var bra för wilma image :) hon måste tuffa till sig lite!

Ha en rolig snö dag alla, hoppas den stannar kvar så vi får ha lite vinter i allafall, våren den kommer ju alltid tidsnog men det är väl inte dags för den än i vilket fall. Då har jag hellre snö och kallt än ruggigt och regnigt!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0