snöigt :)

Det är tur att jag har mina hundar så att jag kommer ut och får frisk luft även när jag inte gärna går ut :) Vi har vart ute en promenad nu i snön, det var riktigt härligt. Wilma stackarn får ju sånna snöbollar på tassarna, och det går inte att ta bort om man inte spolar varmt vatten på dom, men det orkade jag inte idag så det får tina bort..nu ligger hon i sänge..hmm, det tinar gott där.

Alice är fortfarande inte riktigt bra i magen, hon har vart dålig i kanske en månad nu, men jag vill ju inte åka til vet. för det..hon är ju pigg och äter som en häst så det är ju bra. Men jag undrar om man kan ge henne nått så hon blir hårdare i magen, fil kanske..eller morotspuré? är det nån som vet vad som stabiliserar en hunds mage så skriv en kommentar gärna :)

Nu ska jag ta och dammsuga upp allt hundhår, hämta ved, tända en brasa, ta en dusch, lägga mig i sängen och läsa lisa marklunds "gömda", har läst den innan men jag har köpt "sanningen om gömda" så jag ska bara uppdatera mig innan jag börjar på den, och gömda är ju otroligt gripande och bra så det gör inget att läsa den en gång till :)

På lördag ska jag ju köra glassbil, känner verkligen verkligen inte för det. men jag tycker det är så hemskt att sjukskriva sig..man sätter liksom andra i skiten då. Och jag är ju inte så sjuk..men jag undrar om det är så bra att jag kör bil en hel dag? ah, vi får väl se...får jag feber så har jag ju inget annat val än att sjukskriva mig..annars så får jag väl köra...på söndag har jag glömt hur jobbigt det var :)

bye bye!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hejsan

Har du provat att ge Alice Diarsanyl. Det finns på apoteket och hos vetrinären. Det är en pasta som man ger i 3 dagar-morgon och kväll. Mina hundar är galen i det så det blir nog inget problematt få i Alice det :)

Lycka till och krya på dig.

Anneli

2009-02-19 @ 21:26:49
URL: http://www.maximilian.panatet.se
Postat av: Azra

Hallå Alice

Min matte ger mej morotspellets när jag är lite lös i magen. Funkar till 100% Ulrica har säkert och vi har oxå. Hör av dej!

Puss från Syrran.

Ps nu är mina valpar sååå sööötaaa!

2009-02-20 @ 19:59:12
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0