Solig Torsdag

hittils idag så har jag städat och bakat en daim- och jordsgubbstårta som vi ska ha på lördag, Syster Lina och Fredrik kommer hit då och äter god mat, kollar melodifestivalen och spelar buzz. Ska bli roligt :) Nu väntar jag på att klockan ska bli två så jag kan ringa till en dam på kommunen och höra om dom behöver vikarier, kan la va kul att vikariera lite igen kanske :) Sen när jag har fått tag på henne så ska jag och wilma ut på en cykeltur, får passa på att cykla med wilma nu när inte alice kan följa med, det blir inte av annars att hon får springa :)

Wilma verkar ha fått vårkänslor idag, hon gillar inte att vara ute när det är kallt men idag vill hon gärna vara ute när det så soligt, men hon får ha sitt täcke på sig så att hon inte fryser :) Alice är gärna också ute men hon ligger ju gärna i skuggan, så hon får också ha täcke så hon inte blir kall nu när hon är hallt!
 

   

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0