TÄVLING - GISSA SPÅRET!

Under våran promenad i morse så såg vi massa spår, så jag fotade dom och ska se om ni kan se vad det är för spår. Jag kunde absolut inte alla utan fick kolla upp på internet, men det får ju inte ni göra för det klassas som fusk i denna tävling :) Skriv ett inlägg med vad ni tror!

Alternativen är:
Rådjur
Fågel
Ekorre
Hare
Räv

ETT



TVÅ


TRE


FYRA


FEM




Sist så är här en som varken jag eller björn vet vad det är föt nått. Jag var säker på när jag såg den att det var vildsvin, men när jag vi kollade på internet så blev jag lite osäker, jag tror lite på vildsvin ändå men det kan också vara nått annat...jag vet inte riktigt..vet du?


Lycka till! :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: skogsfrun

1 ekorre 2 rådjur 3 hare 4 räv 5 fågel

Det sista spåret gissar jag på att vildsvin är rätt,

2009-02-22 @ 23:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0