tomatplantering.

Igår så var det tomatplantering hos pappa juh. Och jisses vilken träningsverk jag har idag. Mina lår är så ömma så ömma. Men jag har iallafall inte ont i ryggen som jag alltid brukar ha efter tomatplanteringen, så det är vääldigt gött :) Lite bakis måste jag också erkänna att jag är :( cyklade hem från pappa vid halv 3 natt, då hade jag legat och vilat med malte (pappas westie ;)) i pappas säng en stund och tänkte att det var lika bra att ge upp och cykla hem. Fattar inte hur de "gamla" orkar hålla på så länge, dom hade ingen tanke på att gå hem när jag gjorde det :)
Idag så har b:s mamma och pappa vart här så har vi vart ute och gått en sväng. Och alice har fått lite flytningar och hon kissade många gånger på promenaden. Så nu har jag stenkoll på henne, det kan vara löp som är väldigt nära..men det kan också vara urinvägsinfektion eller nått annat tror jag.

Nu har jag sålt två plagg på tradera...inte mycket pengar men jag tycker det är kul ändå.. istället för att slänga dom så fick ju nån annan användning för dom mot en liten slant och det är ju trevligt :) fast det är klart jag hade inte slängt dom, utan jag hade lagt dom med resten av kläderna i en sån där "tunna" så skickar dom iväg dom till andra länder..men nu fick
jag lite pengar också :)

Alice hon har ju väldigt energi just nu. Och wilma som är mellan löp och scendräktighet tycker att allt som är lek är löjligt och omoget! Så här höll alice på här om dagen med wilmas filt...








Nu får jag nog ta och göra som alla andra här känner jag, vila lite middag :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0